NEUROFITNESS

Ćwiczenia relaksacyjne na poprawę pracy mózgu, rozluźnienie ciała, redukcję stresu i wyciszenie umysłu.

Poczuj różnicę już po 5 dniach!

neurofitness
uwaznosc-ciala

CIAŁO

trening-uwaznosci-dla-poczatkujacych

UMYSŁ

uwaznosc-oddechu

ODDECH

Co to jest neurofitness?

Neurofitness to techniki relaksacyjne dla osób, które chcą nauczyć się krok po kroku, jak rozluźnić ciało i umysł oraz zredukować stres za pomocą treningu układu nerwowego.

Neurofitness to połączenie prostych i efektywnych ćwiczeń rozluźniających oraz technik świadomego oddechu, których pozytywny wpływ na pracę mózgu został potwierdzony naukowo.

neurofitness

Co daje neurofitness?

Neurofitness pomoże ci pozbyć się sztywności i bólu mięśni, zmęczenia, męczącego napięcia emocjonalnego, rozkojarzenia oraz problemów ze snem.

Neurofitness sprawi, że odzyskasz swobodę ruchu, zredukujesz stres, uspokoisz umysł oraz poprawisz koncentrację, dzięki czemu skupisz się na tym, co jest dla Ciebie ważne.

Poznaj opinie osób, które już ćwiczą!

Prawidłowe ćwiczenia i oddech pozwalają mi się rozluźnić 🙂 Przydatne w mojej pracy. Dziękuję za ciekawe porady.
Dawid
Fantastyczne są te ćwiczenia. Jestem stomatolożką (33 lata pracy). Te ćwiczenia ratują mi formę po pracy. Dziękuję!
Maria
Od tygodnia robię stymulację nerwu błędnego na sen. Rewelacja! Zasypiam! DZIĘKI !!! DZIĘKI !!!
Halina
Z bólem kręgosłupa na każdym odcinku chodzę już od 10 lat jak nie dużej. A pani filmiki i krótkie ćwiczenia pozwoliły mi pozbyć się porannego bólu karku i barków! Bardzo serdecznie dziękuję.
Malwina
Dzięki tym prostym, krótkim ćwiczeniom zaczynam wracać do prostej sylwetki. Dziękuję za ćwiczenia, bo naprawdę pomagają.
Ela
Świetne ćwiczenia, jako osoba, która dużo siedzi przy biurku stwierdzam, że ból pleców a przy tym frustracja po prostu znika, dziękuję!!!
Patryk
anna-palasz-nauka

Neurobiologia i fitness

Nazywam się Anna Pałasz. Z wykształcenia jestem neurobiologiem, z zawodu – instruktorem fitness body&mind.

Pokażę Ci wyjątkowe podejście do ćwiczeń ciała, oddechu i umysłu. Dzięki temu uzyskasz dobre samopoczucie, rozluźnisz spięte mięśnie, zredukujesz stres, poprawisz funkcje poznawcze i zobaczysz, jak to jest, gdy masz umysł  wolny od natłoku myśli.

anna-palasz

Korzyści dla ciała:

Korzyści dla umysłu:

Korzyści dla zdrowia: